Як переконатись у правильності введення даних під час вакцинації?

Основна умова успішного використання електронних сервісів – це правильно введені дані в систему ЕСОЗ і вакцинація – не виняток. Отже, щоб надалі при отриманні свідоцтва про вакцинацію уникати можливих помилок, необхідно переконатись у коректності внесення даних до ЕСОЗ.
❓Як це зробити?
– Отримати актуальну інформацію про вакцинальну кампанію проти поширення пандемії COVID-19 на порталі – https://vaccination.covid19.gov.ua/ Також на сайті ви можете знайти контакти найближчих пунктів вакцинації, в яких можна провести щеплення. Портал адмініструється фахівцями ДП “Електронне здоров’я” та містить функціонал, необхідний для організації проведення вакцинації проти COVID-19.
– Після отримання щеплення необхідно обов’язково уточнити у свого сімейного лікаря, чи внесені дані про вакцинацію в електронну систему охорони здоров’я.
– Після проходження двох етапів вакцинації ви можете отримати міжнародне свідоцтво про вакцинацію. Цей документ вже можуть отримати ті, кого щепили необхідною кількістю доз. Свідоцтво уже використовується для закордонних подорожей та свідчить про те, що ви повністю вакциновані від COVID-19.
– Наразі документ можна одержати в паперовій формі в сімейного лікаря чи в будь-якому медичному закладі, що законтрактований з НСЗУ.
❗️Якщо у Ваших записах є помилка – зверніться, будь ласка, до пункту, де проводилося щеплення. Лише там можна здійснити відповідні зміни
Також рекомендуємо
12 Серпня 2020

Сьогодні відбулась робоча зустріч заступника Міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер, першого заступника Міністра цифрової трансформації України Олексія Вискуба та т.в.о. голови Національна служба здоров’я України Оксани Мовчан із представниками медичних інформаційних систем щодо запуску медичних висновків про народження дитини.

Під час зустрічі учасники обговорили плани взаємодії та обмінялися баченням розвитку проекту. За спільної домовленості модуль буде впроваджено поступово протягом вересня на базі пологових будинків.

“Ми активно зустрічаємось з представниками медичних інформаційних систем та раді налагодженній співпраці. Хочу подякувати розробникам МІСів за дуже відверту та конструктивну позицію, а також готовність у найкоротший термін працювати для інтеграції модуля медичних висновків про народження в eHealth”,-зауважив під час зустрічі Ярослав Кучер.

5 Грудня 2020
Складання технічних вимог – основа для впровадження електронних сервісів у eHealth.
Бізнес аналітики eZdorovya провели консультації та надали експертизу щодо формування технічного завдання на модулі:
– «Адміністративний модуль НМП”
– “Адміністративний модуль аптечного закладу”
– “Робоче місце фармацевта“
– “Робоче місце лікаря ПМД“
– “Робоче місце лікаря СМД”
– “Робота з записами про пацієнтів”
– “Доступ до даних”
– “Медичні висновки про народження”.
Для усіх розробників, які планують долучитися до eHealth, ми нагадаємо, як розробляються технічні вимоги до функціоналу.
1) Первинна задача бізнес аналітика – зібрати інформацію від замовника проєкту: дізнатися, що необхідно замовнику, отримати усі вимоги до потрібного функціоналу, визначити із замовником маршрут пацієнта, дії користувачів у системі та створити первинну документацію у вигляді бізнес-процесів.
2) Разом із проєктним менеджером БА допомогає створити аналітичну довідку з детальним описом цілей, джерел фінансування, очікуваних результатів, ризиків і т.д. Вони визначають функціональні вимоги до ЦБД, функціональні вимоги до МІС, нефункціональні вимоги до ЦБД, критерії прийому функціоналу у розробників (показники того, що розробник виконав задачу відповідно вимогам).
3) Формування з функціональних вимог Backlog проєкту з ранжуванням вимог за пріоритетом від обов’язкових до опційних.
4) Постановка задачі розробнику
5) Консультація розробника (БА доносить розробнику інформацію від замовника)
6) Бізнес-аналітики ДП “Електронне здоров’я” постійно беруть участь у розробці всіх навчальних матеріалів, тренінгів, оскільки саме БА є основним носієм знань проєкту.
Команда БА навчає технічну підтримку ДП, тестувальників та доносить необхідні знання до розробників МІС.
7) Після реалізації функціоналу спеціалісти технічної підтримки передають фідбек користувачів щодо впровадження, на основі якого, аналітики можуть змінити функціональні вимоги та пріоритетність функцій. Відповідно до цього розробник вносить зміни до функціоналу в наступних релізах.
Національна служба здоров’я України затверджує технічні вимоги, на основі яких МІС розробляють необхідний функціонал.
Нещодавно були затверджені оновлені технічні вимоги до розробки, з якими Ви можете ознайомитися за посиланням:
Запрошуємо розробників МІС до тестування!
21 Січня 2020

Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації видала атестат відповідності комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) на Центральну базу даних електронної системи охорони здоров’я (ЦБД).
Це завершення чергового етапу у забезпеченні захисту даних та підтвердження цього державною експертизою.

Від початку побудови системи – захист даних завжди був пріоритетною задачею. При плануванні технічної архітектури були задіяні ІТ-фахівці з консалтингових компаній “великої четвірки”. eHealth – одна з небагатьох систем в Україні, в якій реалізовані найсучасніші засоби захисту, серед яких: використання користувачами кваліфікованих електронних підписів (КЕП), реалізація архітектурних принципів GDPR (відокремлене зберігання медичних та персональних даних), blockchain-подібні алгоритми, що забезпечують цілісність даних та інші. Центральна база даних eHealth знаходиться в захищеному датацентрі в м. Києві, що має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю.

Раніше була проведена величезна робота з побудови систем захисту даних.
Важливими її етапами були експертні дослідження та отримання експертних висновків про відповідність програмного забезпечення центральної бази даних, засобів криптографічного захисту, розробка та затвердження разом з ДССЗЗІ вимог до електронних медичних інформаційних систем.

Попереду ще багато роботи у напрямку захисту інформації, адже норми комплексної системи захисту інформації – це лише частина нашої політики безпеки, яка активно розвивається та оновлюється відповідно до появи нових можливих загроз у сфері кібербезпеки.

1 Квітня 2019

З 1 квітня 2019 року програма реімбурсації “Доступні ліки” переходить під управління Національної служби здоров’я України. З цього моменту сімейні лікарі, терапевти і педіатри виписуватимуть виключно електронні рецепти на препарати за програмою “Доступні ліки”.

“Доступні ліки” урядова програма з повної або часткової оплати з бюджету певних лікарських засобів (реімбурсації), яка здійснюється вже 2 роки. За цей час 30 мільйонів рецептів було виписано на лікарські засоби, які підлягають реімбурсації.

Перехід програми “Доступні ліки” на електронні рецепти та в управління НСЗУ це черговий етап трансформації системи охорони здоров’я в Україні, безпосередньо пов’язаний з eHealth. Усі дані щодо електронних рецептів будуть зберігатися у ЦБД системи eHealth, адміністратором якої є ДП “Електронне здоров’я”.

На сьогодні до розробки функціоналу електронного рецепту у рамках програми реімбурсації “Доступні ліки” долучилися 22 медичні інформаційні системи (МІС). МІС розробляють як функціонал виписки рецепту лікарями, або функціонал погашення рецепту фармацевтом, так і обидва модулі одночасно.

Тестування функціоналу для аптечних закладів триває! ДП “Електронне здоров’я” запрошує розробників МІС долучитися до побудови електронної системи eHealth та надсилати свої пропозиції на [email protected] .

Детальніше щодо статусів впровадження МІС: https://bit.ly/2OtRx78