eHealth в світі Бразилія

Коли говоримо про Бразилію, перш за все, згадується карнавал. Але чи знаєте Ви, як там розвивається система охорони здоров’я? Сьогодні розповімо про особливості розвитку eHealth в Бразилії.
Система охорони здоров’я Бразилії зазнала кардинальних змін після того, як було записано право на загальний доступ усіх громадян до медицини у конституції 1988 р.
До цього існувало в основному приватне лікування. Згідно з подальшою реформою охорони здоров’я у 1996 р. Бразилія створила систему охорони здоров’я, засновану на децентралізованій універсальній системі муніципалітетів, що забезпечують всебічну та безкоштовну медичну допомогу кожній особі, яка потребує лікування. Фінансування здійснюється від штатів та федерального уряду. Ключовим для цієї стратегії є первинна медична допомога та і на сьогодні первинна медична допомога залишається однією з основ системи охорони здоров’я.
Також створили Програму сімейного здоров’я (зараз Стратегія сімейного здоров’я) – що є головною в Бразилії. Стратегія первинної медико-санітарної допомоги — прагне надати повний спектр якісних медичних послуг сім’ям в у своїх будинках, в клініках та лікарнях. Близько 75% населення Бразилії отримує допомогу з цієї системи, а решта громадян, зараховані до приватних медичних структур. Пріоритет первинної медичної допомоги — це універсальний доступ усього населення до її забезпечення. Саме тому в Бразилії важливим є розвиток систем телемедицини та електронного здоров’я.
Телемедицина вважається однією з основних у системі електронної охорони здоров’я, яка найширше застосовується як у приватному, так і в державному секторах. Переважна більшість приватних лікарень мають телемедичні установи та вони також часто зустрічаються в лікарнях. Це допомагає забезпечити якісну медичну допомогу для всіх пацієнтів, незалежно від місця їх знаходження.
Також створена потужна інформаційна основа для підтримки електронної охорони здоров’я та розвитку телемедицини, для кращого ознайомлення з технологіями створено університет телемедицини та університет відкритого здоров’я, де кожен спеціаліст має змогу покращити свої навички та знання з телемедицини та електронного здоров’я.
Також рекомендуємо
15 Червня 2021
📍Нагадуємо, що до кінця літа медичні заклади поступово переходитимуть на формування електронних медичних висновків про тимчасову непрацездатність.
📍І з 1 вересня цього ж року всі медзаклади мають формувати їх в електронному вигляді.
На зображенні може бути: одна або кілька осіб та текст «як отримати електронний лкарняний? 1 пацент приходить до лкаря на прийом лкар створюе електронний 2 медичний висновок про тимчасову непрацездатнсть y реестрі та засвдчуе його кепом 3 пацент отримаете повдомлення вi̇д E-health. 3 системи E-health за кi̇лька секунд медичний висновок потрапляе до реестру пенсийного фонду. в peecTpi формуеться електронний листок непрацездатност це саме той документ, за яким вам нараховують виплати. 5 повдомлення на телефон, вже вi̇д про отримання електронного лкарняного також надйде пфу. #ezdorovya»
15 Березня 2019

Вітаємо МІС “Доктор Елекс”, яка успішно пройшла тестування адміністративного модуля для аптечних закладів.

Доктор Елекс (https://doctor.eleks.com)

ТОВ “ДОКТОР ЕЛЕКС”

Код ЄДРПОУ 38582529

До функціоналу який тестується, входять функції реєстрації юридичної особи, реєстрації підрозділів, реєстрації користувачів, укладення договорів між аптечним закладом та Національною службою здоров’я України за програмою реімбурсації “Доступні ліки”.

ДП “Електронне здоров’я” запрошує розробників МІС або АІС долучитися до побудови електронної системи eHealth та надсилати свої пропозиції на [email protected] .

8 Вересня 2020

“Для всіх користувачів системи eHealth є чудові новини, адже ми провели певні дії, що дають змогу системі працювати стабільно і забезпечили її на осінь необхідними ресурсами. Перерозподілили 7,1 млн грн на послуги дата-центрів. У процесі узгодження 13,3 млн грн на адміністрування і забезпечення додатковими ресурсами дата-центрів: цього вистачить більше ніж до кінця року, щоб система була повністю забезпечена необхідними ресурсами. Також зможемо коригувати ці кошти і в разі навантаження можемо збільшити кількість ресурсів, стабілізувати роботу центрального компонента eHealth”, – зауважив під час ранкового брифінгу заступник Міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації

Yaroslav Kucher.
Окрім цього, Ярослав Кучер повідомив, що міністерство відправило на узгодження проекти порядку ведення реєстру медичних висновків і формування медичних висновків про народження.
6 Жовтня 2020
єМалятко — 9 державних послуг за однією заявою, які легко можуть отримати батьки новонародженої дитини. Відтепер не потрібно відвідати до 10 установ для цього, адже можна зробити це з власного комп’ютера!
У серпні Міністерство охорони здоров’я України, ДП “Електронне здоров’я” та НСЗУ Національна служба здоров’я України за підтримки Міністерство цифрової трансформації України розпочало реінжиринг медичного свідоцтва про народження. Йому на заміну прийшов електронний медичний висновок, що дозволяє лікарю після народження дитини юридично підтвердити цей факт в електронній системі охорони здоров’я.
Завдяки запуску функціоналу медичних висновків у eHealth у жовтні 2020 року став можливим запуск послуги єМалятко онлайн на diia.gov.ua. Новий функціонал порталу було презентовано сьогодні на Diia Summit, який проводило Міністерство цифрової трансформації України.
Електронний медичний висновок про надозволяє батькам самостійно реєструвати народження дитини онлайн на порталі Дія, а також швидко і у будь-якому зручному місці отримувати комплекс послуг єМалятко.
Чому впровадження єМалятко 2.0 це важливо:
👶 Після державної реєстрації народження дані про дитину автоматично з’являтимуться в Реєстрі пацієнтів ЦБД eHealth. То ж коли батьки оберуть педіатра, час внесення даних для укладання декларації значно зменшиться.
👶 Запровадження електронного медвисновку суттєво зменшує паперовий облік, економить час та кошти, знижує навантаження на медичний персонал, адже нікому більше не доведеться заповнювати декілька сотень тисяч папірців.
👶 Дозволяє систематизувати та отримувати зручний доступ пацієнтів до даних про себе та сприяє підвищенню якості управлінських рішень в сфері державного управління системою охорони здоров’я.
Як працює сервіс єМалятко 2.0?
🔵 коли дитина народжується, лікар пологового будинку фіксує електронний медичний запис про первинний огляд дитини в системі, на підставі якого формується відповідний медичний висновок. Цей електронний документ буде містити перелік відомостей, достатній для отримання батьками немовляти всіх державних послуг онлайн;
🔵 матері дитини відразу надходить смс на телефон – з номером електронного документа, який можна використати для реєстрації дитини в ДРАЦСГ чи при подачі заяви на комплексну послугу єМалятко;
🔵 далі породілля або її чоловік за допомогою порталу “Дія”, адміністратора послуги чи особисто в органах ДРАЦСГ подає заяву на отримання свідоцтва про народження дитини, і згодом отримує цей документ у зручний для себе спосіб.
🔵 оформлення соціальних виплат можна отримати або за комплексною заявою єМалятко (потрібно тільки вказати номер свого рахунку), або подавши заявку онлайн на ресурсі Мінсоцполітики.