Український eHealth стає більш зручним для пацієнтів!

“Говорити про розвиток сучасної медицини без цифрових технологій вже неможливо. Цього року ми плануємо розширити електронні можливості eHealth для пацієнтів, зокрема інтегрувати єдину онлайн-систему, яка допоможе знизити бюрократичне навантаження на лікарів і пацієнтів. Наприклад, підписати декларацію з лікарем можна буде легко та швидко, без необхідності фізичної присутності”,- зазначив заступник Міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, Ярослав Кучер про подальші плани розвитку системи eHealth на презентації медичного мобільного додатку онлайн-пошуку лікарів.

Також рекомендуємо
16 Липня 2020

Міністерство охорони здоров’я України та ДП “Електронне здоров’я” розширюють співпрацю з Медичними інформаційними системами.

Про це заявив заступник міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер на зустрічі представників Міністерства охорони здоров’я з Асоціацією МІС.

“Ми глибоко цінуємо вашу відданість справі, ваш досвід та експертизу. Особисто я вважаю, що саме МІСи є реальним драйвером діджиталізації медицини в Україні.”, – зауважив Ярослав Кучер.

Учасники зустрічі обговорили подальші плани розвитку ринку, взаємодії МІС з ДП “Електронне здоров’я”, можливості допомоги Міністерства ринку, а також узгодження концепції впровадження системи eHealth в Україні.
Дякуємо всім за плідну зустріч, попереду у нас чимало роботи!

30 Грудня 2020
ДП “Електронне здоров’я” та Міністерство охорони здоров’я України
спільно запустили новий проєкт та запрошують Вас доєднатись до команди змінотворців української медицини.
«eStock» – електронна система управління запасами лікарських засобів та медичних виробів. eStock- неймовірний та безпрецедентний проєкт, який створить єдину прозору систему моніторингу залишків препаратів у лікарнях та буде доступним для усіх пацієнтів, закладів охорони здоров’я та управлінців закладів охорони здоров’я.
Задля подальшої роботи запрошуємо в команду проекту бізнес та системних аналітиків, проектних менеджерів та девопсів. Долучайтесь до команди цифрових змін ДП “Електронне здоров’я”.
Більше дізнатись про вакансії можна за посиланням:
👉Business analyst – http://bit.ly/3avehR7
👉IT консультант – http://bit.ly/3h9lSGA
👉DevOps Engineer – https://bit.ly/3pdkWDA
👉System Analyst – http://bit.ly/3mxY7sE
👉Project manager – http://bit.ly/3avnIQA
👉Інженер з інформаційної безпеки – http://bit.ly/2WzqLPv
Якщо Ви хочете зробити українську систему охорони здоров’я сучасною, прозорою та ефективною – переходьте за посиланням, телефонуйте
📞067-537-23-68 (Леся) та надсилайте 📩 резюме на адресу [email protected]
24 Березня 2021

Типові помилки при вході в ЕСОЗ

Часто трапляється, що лікарі не можуть увійти до свого робочого кабінету в ЕСОЗ. Звісно, в кожної лікарні встановлений різний функціонал МІС для роботи з системою, але сьогодні ми зібрали типові проблемні моменти, з якими зіштовхуються лікарі та не можуть увійти до системи.

1) Варто пам’ятати, якщо лікарі намагаються увійти в систему і вказують помилковий пароль декілька раз підряд – система ЕСОЗ буде фіксувати кожну спробу увійти, як окремий вхід. Відповідно, система рахує кількість спроб і у підсумку може заблокувати підключення до МІС на певний проміжок часу. Якщо лікар понад 3 рази невірно вводив пароль – система обмежить спроби входу на декілька хвилин.
2) Змінюйте пароль завчасно. Кожні три місяці, згідно з системою безпеки, працівники медичних закладів повинні змінювати свій пароль. Якщо пароль не змінити — система блокує вхід і трапитись це може під час робочого дня. Тому важливо попередньо змінити пароль доступу, щоб мати змогу увійти до системи, коли це буде необхідно.
3) Також перевірте термін дії вашого кваліфікованого електронного підпису. КЕП використовується для ідентифікації користувачів та підтверджує їхні дії у системі ЕСОЗ та також має певний термін дії.
4) Перевіряйте папку “СПАМ” на робочі пошті. Часом повідомлення з відновленням пароля знаходиться саме в ній.
5) Використовуйте та оновлюйте лише ліцензоване програмне забезпечення. Це важливо, оскільки при кожному оновленні знешкоджується цілий ряд проблем, помилок та потенційних загроз. Оновлення програмного забезпечення посилює захист інформації на вашому комп’ютері.
6) Очищуйте кеш. Кеш браузера — це тимчасове сховище, призначене для прискорення завантаження сайтів. Він працює, зберігаючи статичні файли в локальній пам’яті комп’ютера. Тобто, очищуючи кеш, ви можете прискорити завантаження сторінки. Можливо, у Вас довго завантажується матеріал в інтернеті саме внаслідок переповненого кешу.
7) Працюйте тільки з тими операторами, МІС яких пройшла тестування ДП “Електронне здоров’я”. Повний перелік протестованих та підключених МІС відображається на сайті: https://bit.ly/34A4KmL
Представники підключених медичних інформаційних систем нададуть Вам консультацію, у разі виникнення проблем.

📍Нагадуємо, якщо Ви не знаєте контактів МІС, яка встановлена в лікарні, скажіть, будь ласка, назву і ми їх надамо.

21 Квітня 2021
Оператори мобільного зв’язку Vodafone, Київстар та lifecell надали безкоштовний доступ до інтернету та голосових дзвінків медикам та координаторам, що залучені до імунізації проти COVID-19. Тепер лікарям ще простіше вносити записи про вакцинацію до ЕСОЗ.
Під час імунізації медики вносять записи про щеплення пацієнтів до електронної системи охорони здоров’я. Часто мобільним бригадам з імунізації доводиться виїжджати у
місця, де немає стаціонарного доступу до інтернету або зв’язку. Тому забезпечення потужним мобільним інтернетом є важливою підтримкою.
Уже на сьогодні 270 мобільних бригад здійснюють вакцинацію від COVID-19. Усі вони забезпечені мобільним зв’язком.
Нагадуємо, що записатись на вакцинацію можна:
🔹Через національний контакт-центр із протидії поширенню хвороби COVID-19 за єдиним безоплатним номером 0-800-60-20-19.
🔹На порталі Дія
🔹За допомогою мобільного додатку Дія