Регламентні роботи (5-6 листопада)

Шановні партнери та користувачі системи eHealth!

Завтра (5 листопада з 19:00 до 1:00 6 листопада) будуть проводитися планові роботи з оновлення центрального компоненту електронної системи охорони здоров’я. В цей час система eHealth буде недоступною.

Перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за розуміння!

Також рекомендуємо
4 Червня 2021
3-4 червня проходить 10-й Ювілейний Міжнародний Фармацевтичний Форум “Аптеки світу-2021”, у якому взяли участь представники органів державної влади в системі охорони здоров’я та представники фармацевтичних компаній.
В.о. Генерального директора eZdorovya Alexandr Yemets під час виступу на форумі зазначив про особливості та переваги державно-приватного партнерства в eHealth, а також про роботу команди над функціоналом, який відкриє нові перспективи для фармацевтичного бізнесу. Серед майбутніх сервісів – розширення електронного рецепту, а саме відпуск ліків за програмою реімбурсації “Інсуліни”, створення спеціальної інформаційної платформи, а також у перспективі – універсальний е-рецепт на всі рецептурні препарати.
“Зараз команда працює над розвитком нового проєкту eStock, який забезпечить якісний та прозорий перерозподіл медичних препаратів. Ми хочемо в режимі реального часу бачити шлях медичних препаратів та сприяти якісному забезпеченню ними медичних закладів України”,- зауважив заступник Міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Yaroslav Kucher під час виступу на “10-му міжнародному фармацевтичному форумі “Аптеки світу-2021”.
Дякуємо організаторам 10-го Міжнародного Фармацевтичного Форуму “Аптеки світу-2021” та всім учасникам за розвиток фармацевтичної галузі в країні.
Все буде еHealth!
1 Квітня 2021
Як відомо, через МІС здійснюється взаємодія лікаря з ЕСОЗ. Відповідно важливим моментом є є співпраця медичних працівників з медичними інформаційними системами, що встановленні в лікарських закладах.
Сьогодні ми визначили ключові моменти співпраці з МІС, з якими варто ознайомитись кожному лікарю.
1. Якщо ви досі ще не обрали свою МІС, то важливо визначити відповідальну особу за інформатизацію закладу. Ця людина виконуватиме функції координатора та точки взаємодії із розробником чи оператором МІС.
2 . Дізнайтесь у представника МІС про можливість налаштування системи під ваші поточні процеси. У випадку, якщо ваш заклад має визначену спеціалізацію, уточніть у МІС можливості адаптації системи під ваші потреби. Якщо Вам необхідний певний функціонал відповідно до Вашої спеціалізації, уточніть чи наявний такий у Вашій МІС.
Обов’язково перевірте чи підключена МІС до ЕСОЗ.
3. Якщо у медичній інформаційній системі немає потрібного Вам функціоналу, Ви завжди можете змінити МІС, що встановлена в лікарні.
3. Якщо Ви вже використовуєте певні програмні забезпечення у роботі, наприклад, у лабораторіях або програми для ведення бухгалтерської звітності, дізнайтесь, чи їх можна інтегрувати з МІС.
4. Повідомте працівникам контакти служби підтримки медичної інформаційної системи, яка встановлена в закладі. Лікарю важливо розуміти, що в разі проблеми, він має змогу звернутися до відповідних спеціалістів.
5. Лікарі, у разі проблем при роботі з ЕСОЗ, повинні звертатись за консультацією до МІС. Важливо, щоб лікарі могли детально описати суть проблеми.
6. У всіх МІС є можливості, пов’язані та не пов’язані з ЕСОЗ. Іноді особливості в роботі залежать саме від цього.
Наприклад, важливим моментом є синхронізація медичних епізодів. Адже, якщо Ви повноцінно заповнили документ і не відправили до ЦБД ЕСОЗ, кошти за надані послуги не надійдуть. Оскільки саме процес синхронізації, тобто передання даних у систему ЕСОЗ, забезпечує оплату за надані лікарем послуги.
❗️Тому ще раз наголошуємо, що ваші дані повинні бути надісланими в ЕСОЗ, а не лише заповненими в МІС.
Також зауважимо, що часто трапляються помилки з надісланими діагнозами чи параметрами, які вже направили в ЕСОЗ, відповідно система їх не приймає. В такому випадку важливо знайти прийоми, перевірити дані пацієнта, виправити помилку та відправити знову до ЕСОЗ. Епізод повинен бути створений, поставлений діагноз та закритий.
❗️Тому важливо співпрацювати з МІС та уточнювати завчасно усі проблемні питання.
❗️Якщо не знаєте контактів МІС, напишіть, будь ласка, назву і ми Вам їх надамо. Можете залишати назви в коментарях.
10 Грудня 2020
#eZdorovya_ відповідає
❓Що робити якщо Ви не підписали декларацію з сімейним лікарем, але отримали смс від eHealth?
– Якщо Вам прийшла СМС, а до лікаря Ви не звертались, скоріш за все це помилка мережі (мобільного оператора), або лікар зробив помилку у номері телефону коли укладав декларацію чи виписував направлення іншому пацієнту. Важливо розуміти, що Ваш номер телефону в eHealth виступає важливим засобом зв’язку. Всі повідомлення, які надсилаються на нього містять важливу інформацію та коди-підтвердження, без яких Ви не зможете користуватись послугами eHealth.
❓Що робити якщо не приходять СМС-повідомлення з кодом авторизації при підписанні декларації?
– Зазвичай СМС-повідомлення приходять протягом декількох хвилин. СМС може не прийти через заповнену пам’ять телефону, або його просто необхідно перезавантажити. Але інколи СМС можуть надходити із затримкою з технічних обставин.
❓Чи варто повідомляти код з смс по телефону медичному працівнику?
– Пам’ятайте, що лише на особистому прийомі у лікаря може бути підписана декларація, підтверджена особистим підписом. Не повідомляйте код, вказаний у смс невідомим особам по телефону.
❓Чи можна отримати якісь смс-коди без особистої присутності у лікаря?
– Коли у пацієнта закінчуються ліки, він може зателефонувати до лікаря. Лікар випише електронний рецепт навіть без особистого прийому, а пацієнтові прийде СМС-повідомлення з новим номером електронного рецепту.
❓Що робити якщо випадково видалили смс-повідомлення з направленням?
– Зверніться, будь ласка, ще раз до вашого лікаря, який виписав електронне направлення. Надійде ще раз смс-код, який буде дійсний при наступному прийомі.
31 Травня 2019

Шановні користувачі eHealth!

31.05.2019 в eHealth проводилися профілактичні роботи, оновлення системи та усунення деяких помилок в її роботі. У зв’язку з цим були тимчасові проблеми доступу до системи. Наразі роботу системи відновлено.

Приносимо свої вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.